Strefa wiedzy
-
Blog w branży beauty
W sklepie internetowym, w którym nie możemy przetestować produktu przed zakupem, dużym wyzwaniem jest wywołanie oczekiwanych emocji – jak bowiem opisać zapach, konsystencję i właściwości kosmetyku tak, aby klient poczuł go niemal na własnej skórze? Do najczęściej spotykanych na blogach w branży beauty rodzajów treści można zaliczyć treści tekstowe (artykuły eksperckie, porady, opisy zabiegów), wideo […]
-
Dobre teksty (czyli słowa kluczowe to nie wszystko)
Algorytmy, według których działają roboty Google, wprowadzają nową jakość. Dziś nie wystarczy układanie zdań, złożonych głównie z kluczowych fraz. Strony www, których jedynym celem jest promowanie się za pomocą popularnych haseł, zawierające artykuły bez ładu i składu wychwytywane są przez automatycznych, internetowych strażników. Będąc właścicielem takiej strony możemy, w skrajnych przypadkach, zostać wykluczeni z naszą […]
-
Dlaczego warto prowadzić blog w małej firmie?
Gdy przedsiębiorca jest w swojej firmie żaglem, sterem i okrętem, pytanie o działania content marketingowe mogą spotkać się z nerwowym śmiechem. Bo kiedy i po co? Tymczasem działania z zakresu tak zwanego marketingu treści mogą nieść wymierne korzyści przy niewielkim nakładzie finansowym. Blog firmowy poprowadzony z pomysłem, to warte uwagi narzędzie marketingowe, także dla małych […]